22/8/13

ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2013

25/08/2013 – Θ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ Το Ευαγγέλιο Κατά Ματθαίον (ιδ΄ 22-34)    PDF Εκτύπωση E-mail

Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, ἠνάγκασεν ὁ Ἰησοῦς τοὺς μαθητὰς αὐτοῦ ἐμβῆναι εἰς τὸ πλοῖον καὶ προάγειν αὐτὸν εἰς τὸ πέραν, ἕως οὗ ἀπολύσῃ τοὺς ὄχλους. Καὶ ἀπολύσας τοὺς ὄχλους ἀνέβη εἰς τὸ ὄρος κατ᾿ ἰδίαν προσεύξασθαι. Ὀψίας δὲ γενομένης μόνος ἦν ἐκεῖ. Τὸ δὲ πλοῖον ἤδη μέσον τῆς θαλάσσης ἦν, βασανιζόμενον ὑπὸ τῶν κυμάτων· ἦν γὰρ ἐναντίος ὁ ἄνεμος.
Τετάρτῃ δὲ φυλακῇ τῆς νυκτὸς ἀπῆλθε πρὸς αὐτοὺς ὁ Ἰησοῦς περιπατῶν ἐπὶ τῆς θαλάσσης. Καὶ ἰδόντες αὐτὸν οἱ μαθηταὶ ἐπὶ τὴν θάλασσαν περιπατοῦντα ἐταράχθησαν λέγοντες ὅτι φάντασμά ἐστι, καὶ ἀπὸ τοῦ φόβου ἔκραξαν.
Εὐθέως δὲ ἐλάλησεν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς λέγων· θαρσεῖτε, ἐγώ εἰμι· μὴ φοβεῖσθε. Ἀποκριθεὶς δὲ αὐτῷ ὁ Πέτρος εἶπε· Κύριε, εἰ σὺ εἶ, κέλευσόν με πρός σε ἐλθεῖν ἐπὶ τὰ ὕδατα. Ὁ δὲ εἶπεν, ἐλθέ. Καὶ καταβὰς ἀπὸ τοῦ πλοίου ὁ Πέτρος περιεπάτησεν ἐπὶ τὰ ὕδατα ἐλθεῖν πρὸς τὸν Ἰησοῦν.
Βλέπων δὲ τὸν ἄνεμον ἰσχυρὸν ἐφοβήθη, καὶ ἀρξάμενος καταποντίζεσθαι ἔκραξε λέγων· Κύριε, σῶσόν με. Εὐθέως δὲ ὁ Ἰησοῦς ἐκτείνας τὴν χεῖρα ἐπελάβετο αὐτοῦ καὶ λέγει αὐτῷ· ὀλιγόπιστε! εἰς τί ἐδίστασας;
Καὶ ἐμβάντων αὐτῶν εἰς τὸ πλοῖον ἐκόπασεν ὁ ἄνεμος· οἱ δὲ ἐν τῷ πλοίῳ ἐλθόντες προσεκύνησαν αὐτῷ λέγοντες· ἀληθῶς Θεοῦ υἱὸς εἶ. Καὶ διαπεράσαντες ἦλθον εἰς τὴν γῆν Γεννησαρέτ.

Θ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ Ο Ἀπόστολος Προς Κορινθίους Α΄ επιστολή Παύλου (γ΄ 9-17)

PDF Εκτύπωση E-mail
Ἀδελφοί, Θεοῦ ἐσμεν συνεργοί· Θεοῦ γεώργιον, Θεοῦ οἰκοδομή ἐστε. Κατὰ τὴν χάριν τοῦ Θεοῦ τὴν δοθεῖσάν μοι ὡς σοφὸς ἀρχιτέκτων θεμέλιον τέθεικα, ἄλλος δὲ ἐποικοδομεῖ· ἕκαστος δὲ βλεπέτω πῶς ἐποικοδομεῖ· θεμέλιον γὰρ ἄλλον οὐδεὶς δύναται θεῖναι παρὰ τὸν κείμενον, ὅς ἐστιν Ἰησοῦς Χριστός.
Εἰ δέ τις ἐποικοδομεῖ ἐπὶ τὸν θεμέλιον τοῦτον χρυσόν, ἄργυρον, λίθους τιμίους, ξύλα, χόρτον, καλάμην, ἑκάστου τὸ ἔργον φανερὸν γενήσεται· ἡ γὰρ ἡμέρα δηλώσει· ὅτι ἐν πυρὶ ἀποκαλύπτεται· καὶ ἑκάστου τὸ ἔργον ὁποῖόν ἐστι τὸ πῦρ δοκιμάσει.
Εἴ τινος τὸ ἔργον μενεῖ ὃ ἐπῳκοδόμησε, μισθὸν λήψεται· εἴ τινος τὸ ἔργον κατακαήσεται, ζημιωθήσεται, αὐτὸς δὲ σωθήσεται, οὕτως δὲ ὡς διὰ πυρός.
Οὐκ οἴδατε ὅτι ναὸς Θεοῦ ἐστε καὶ τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ οἰκεῖ ἐν ὑμῖν; Εἴ τις τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ φθείρει, φθερεῖ τοῦτον ὁ Θεός· ὁ γὰρ ναὸς τοῦ Θεοῦ ἅγιός ἐστιν, οἵτινές ἐστε ὑμεῖς..


3 σχόλια:

  1. ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ ΣΤΗ ΘΕΩΣΗ
    http://www.tlig.org/el/messages/1067/

    Πρόσεξε τώρα και μάθε:
    Μακάριοι όσοι άνοιξαν τις καρδιές τους για να καθαριστούν και να είναι έτοιμες να δεχθούν το Άγιο Πνεύμα για μια μεταμόρφωση, γιατί αυτοί θα θεοποιηθούν και θα ονομαστούν γιοι και θυγατέρες του Υψίστου, θα ονομαστούν συμμέτοχοι στη θέωση.
    Μακάριοι όσοι αρωματίστηκαν με τη χάρη και το άρωμά τους μοιάζει με λιβάνι εκλεκτό, αρωματίζοντας με την παρουσία τους τις εικόνες Μου, γιατί αυτοί θα κληρονομήσουν τη Βασιλεία Μου.
    Μακάριοι όσοι έλαβαν το Άγιο Πνεύμα Μου και έγιναν συγκληρονόμοι της Βασιλείας Μου, φωτίζοντας τους άλλους με τα λόγια Μου και τη γνώση Μου και δίνοντας τη δυνατότητα στον υπόλοιπο κόσμο να εννοήσει τα δόγματα της Εκκλησίας, γιατί αυτοί θα ονομαστούν συνεργάτες της Βασιλείας Μου αφού θα συμβασιλεύουν μαζί Μου.
    Μακάριοι όσοι φανερώνουν την πίστη τους με έργα αγάπης και υπηρεσίες για τον Ύψιστο, με τη φωνή τους να αντηχεί σα μελωδία, τιμώντας τον Οίκο Μου, γιατί αυτοί θα δεχθούν την πληρότητά Μου και θα καλυφθούν με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος. Και μετά το θάνατο τους, το σώμα τους θα συνεχίσει να προφητεύει. 4
    Μακάριοι όσοι επέτρεψαν στο Άγιο Πνεύμα Μου να τους εξουσιάσει και να τους συνάξει στην Ποίμνη Μου, γιατί αυτοί θα σχηματίσουν ένα Σώμα και θα είναι παντοτινά ενωμένοι με Εμάς, τον Τριαδικό Θεό.
    Μακάριοι αυτοί οι οποίοι, αφού είχαν ριζώσει σε μισητές καταστάσεις, επέτρεψαν στο Άγιο Πνεύμα να τους οδηγήσει στη μετάνοια και να ξεριζώσει από μέσα τους κάθε κακό και Του επέτρεψαν να χυθεί μέσα τους και να πλημμυρίσει την καρδιά τους, ζωοποιώντας τις νεκρές ουσίες. 5 Σαν ρόδα την άνοιξη θα μπουμπουκιάσουν και θα ανθίσουν, γιατί θα αποτελέσουν μέρος του νέου και αγίου βασιλικού ιερατείου. Ναι, αυτοί θα ονομαστούν λαός του Θεού και θα Με δοξολογούν που τους οδήγησα στο υπερβατικό Μου Φως.
    Μακάριοι αυτοί οι οποίοι, για χάρη Μου, θυσίασαν πρόθυμα το χρόνο τους και τον εαυτό τους για να συμμετάσχουν στη μάχη των καιρών σας και να πολεμήσουν τις πονηρές δυνάμεις, μπαίνοντας στον αγώνα σαν στρατιώτες. Η χάρη το Αγίου Πνεύματος θα τους στηρίξει, θα τους ζώσει με δύναμη, διαπλάθοντάς τους, για να τους κατατάξει μεταξύ των ισχυροτάτων αρχαγγέλων Μιχαήλ και Ραφαήλ.
    Μακάριοι οι επιδιορθωτές των χαλασμάτων, που απαρνούνται για χάρη Μου τα πάθη τους και όλα όσα τους κρατούν δέσμιους αυτού εδώ του κόσμου και γίνονται, με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος, συμμέτοχοι στο θεϊκό Μου Σχέδιο, στολίζοντας τον Οίκο Μου. Η ψυχή τους και όλη τους η ύπαρξη θα μοιάζει με περίλαμπρο Ναό.
    Μακάριοι όσοι έμαθαν να διψούν για Μένα και να ποθούν να Με αγκαλιάσουν και να Με κατέχουν, γιατί αυτοί έχουν ανακαλύψει το Θαύμα των θαυμάτων που είναι: το να Με γνωρίζουν και να Με κατανοούν μέσα στη γλυκύτητά Μου.
    Όποιος κατοικεί εντός Μου και τρέφεται από Μένα, ανατρέφεται από Μένα και Με φορεί ως ένδυμα με λαμπρή τελειότητα, εκείνος θα μπορεί να πει: "Είμαι ενωμένος με τον Θεό, επειδή ζω τώρα - αν και είμαι ακόμη στη γη και μεταξύ των όντων - μια Αληθινή εν Θεώ Ζωή… Είμαι σαν οχυρωμένη πόλη, επειδή τα τείχη μου ανοικοδομήθηκαν από το Άγιο Πνεύμα. Με το Άγιο Πνεύμα μέσα στα τείχη μου, ο προορισμός μου είναι η αιώνια δόξα. Το Άγιο Πνεύμα έντυσε την ψυχή μου με ουράνιο κάλλος για να αξιωθεί να μπει στη δόξα Σου, Χριστέ, και να ζήσει αιώνια! Το βήμα μου δεν θα είναι δικό μου αλλά δικό Του. Θα βαδίζω μαζί με τον Θεό, επειδή έχω απομακρυνθεί από τις σαρκικές ηδονές και το πνεύμα μου τώρα ζει στη μακαριότητα και την αφθαρσία που αρμόζουν στον Τριαδικό Θεό και στην αγία Του Παρουσία.?"


    ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΡΟΥΧΟΥ ΜΟΥ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ;
    ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΘΑ ΣΕ ΑΝΥΨΩΣΕΙ
    ΟΙ ΑΘΩΕΣ ΨΥΧΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΜΟΥ


    2 Δεκεμβρίου, 1992

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΣ ΠΩΣ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΑ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΜΟΥ


    http://www.tlig.org/el/messages/1038/

    Εγώ ο Ίδιος ήρθα στο κόσμο για να υπηρετήσω και όχι για να Με υπηρετήσουν. Αν και είχα θεϊκή υπόσταση, εκένωσα τον εαυτό Μου και πήρα μορφή δούλου. Αφού ο Πατέρας Μου Με έδωσε δώρο σε όλους σας για τη λύτρωσή σας, και με την πλήρη Θέλησή Μου, 2 κι Εγώ στις μέρες σας προσκαλώ για τους σκοπούς Μου τους εκλεκτούς Μου, τους ανορθώνω για το λυτρωτικό Μου Σχέδιο και τους κάνω αντίγραφα δικά Μου.

    Τους έχω ξεχωρίσει πολύ πριν τη δημιουργία τους με σκοπό να γίνουν η αληθινή εικόνα Μου και συνεργάτες στο αγαπητικό Μου Σχέδιο. Έχουν την τιμή να σφραγίζονται με τα ίδια σημάδια με τα οποία σφραγίστηκα ο Ίδιος, για να τους κάνω ολοκληρωτικά δικούς Μου και να δείξω στον κόσμο ότι είναι πραγματικά δικοί Μου και ότι είναι ο σπόρος Μου… Όταν λοιπόν εκτίθενται σε διώξεις, εμπτυσμούς και απειλές, όταν γίνονται αντικείμενο παρεξηγήσεων, συκοφαντιών και επιθέσεων, να ξέρετε ότι προέρχονται από Μένα, ότι είναι οστό από τα οστά Μου και σάρκα από τη σάρκα Μου.

    Σφραγισμένες με όλα αυτά τα ευγενικά σημάδια που δέχθηκα για τη σωτηρία σας, ανίερη γενεά, κι αυτές οι ευγενικές ψυχές για χάρη σας ποδοπατιούνται, σφαγιάζονται καθημερινά, και δικάζονται ακόμη και από τους αξιωματούχους της Εκκλησίας Μου. Όπως το πρόβατο που οδηγείται στη σφαγή, και αυτές επίσης οδηγούνται με τις ψευδείς κατηγορίες εκείνων που ακόμη και σήμερα συμβάλλουν στη σφαγή των αγίων και των προφητών Μου όλων των εποχών.

    Με πόσο δόλιο τρόπο παρακάμπτουν τα λόγια Μου 3 για να δικαιολογήσουν τη δυσπιστία τους!

    Η συμπεριφορά τους 4 Με δυσαρεστεί επειδή γίνονται εχθροί όλου του ανθρωπίνου γένους, αφού παρεμποδίζουν τους εκλεκτούς Μου από το να αναγγείλουν το θέλημά Μου στο λαό Μου και να ανοικοδομήσουν τον Οίκο Μου. Έτσι λοιπόν, οι δυνάστες αυτοί φτάνουν συνεχώς στο έπακρο της ανομίας τους.

    ΟΠΟΙΟΣ ΓΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΜΟΥ, ΓΕΥΕΤΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΘΕΟ ΣΑΣ


    http://www.tlig.org/el/messages/1059/

    Τώρα σας εξήγησα τι πρέπει να κάνετε για να κατανοήσετε τα λόγια Μου. Και με το δικό σας σβήσιμο, Εγώ θα γίνω το Παν για την ψυχή σας, η ζωή σας, το καλό σας, η έμπνευσή σας, η καλή σας διάθεση, η ελπίδα σας, η αγάπη σας, η πίστη σας, η χαρά σας και ο Νυμφίος σας πάνω στον οποίο μπορείτε να στηριχθείτε, η ανάστασή σας.

    Ο αγαπημένος Μου τότε θα συγκαταλεχθεί ανάμεσα στους άλλους συνεργάτες Μου που θα βασιλεύσουν μαζί Μου. Και τότε, θα μπορείτε να πείτε: "ζω μια αληθινή εν Θεώ ζωή, επειδή συμμετέχω πλήρως στη ζωή της Υπεραγίας Τριάδος." Ναι, στ' αλήθεια! Και μολονότι γεμίζω τα σύμπαντα χωρίς να περιορίζομαι από τα όριά τους, μπορώ παρ' όλα αυτά να κατοικήσω μέσα σε μια ψυχή περιορισμένη και να γίνω αντιληπτός από τους ανθρώπους χωρίς να χάσω την υπερβατικότητά Μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ


    http://www.tlig.org/el/messages/953/

    Δεν θα κρατήσω κατάστιχα ούτε λογαριασμό, καθώς τα Έργα Μου απέχουν από τα έργα σας. Η Πνοή Μου θα μεταφερθεί από τους ανέμους πάνω σε όλη τη δημιουργία Μου, για να πουν: "ο Θεός δεν μας ξέχασε, αυτή είναι η δρόσος Του, αυτές είναι οι δροσοσταλίδες Του" και συγχρόνως θα σκορπίσω πάνω σας τη Διδαχή σαν προφητεία. Και στους πιο ασήμαντους, δημιουργία, θα χαρίσω τα Δώρα Μου, για να διαπιστώσετε τη γύμνια σας και να αντιληφθείτε πως σε όλη τη διάρκεια της ζωής σας Με λυπήσατε. Τότε, σαν παιδί θα κλάψετε και θα στραφείτε σε Μένα, τον Πατέρα σας. Και στο εξής θα αποζητάτε μόνο την ουράνια πραγματικότητα που διαρκεί.

    Μη γυρεύετε αλλού την ελευθερία παρά μόνο στο Άγιο Πνεύμα Μου. Και όπως τον καιρό των πρώτων καρπών, 3 θα πληρωθείτε με ποικιλία χαρισμάτων από το Άγιο Πνεύμα Μου. Πολλοί από σας θα ψάλλουν σε γλώσσες, άλλοι θα αποκτήσουν ευγλωττία. Τα δώρα Μου είναι πολυάριθμα και θα σας δοθούν γενναιόδωρα. Ελάτε! Ελάτε να κερδίσετε τη φιλία του Αγίου Μου Πνεύματος για να γίνετε συνεργάτες Του, γιατί θα σας μυήσει στα μυστήριά Μας, ανοίγοντας τα μάτια της καρδιάς σας για να καταλάβετε και να συλλάβετε το Ασύλληπτο που σας προσφέρεται δωρεάν. Ω, ελάτε! Μη στέκεστε αδιάφοροι, ελάτε να κληρονομήσετε ό,τι σας ανήκει από την αρχή. Ελάτε να κληρονομήσετε το Απρόσιτο Φως που όμως είναι ολόγυρά σας και που μπορεί να είναι μέσα σας! Ελάτε να αποκτήσετε το Απροσπέλαστο που μπορεί όμως να το φτάσει ο καθένας! Ελάτε και μη στέκεστε απόμακροι και φοβισμένοι, ελάτε να κληρονομήσετε το μυστήριο της Βασιλείας Μου.

    Σήμερα σας προσφέρω τη Χαρά, την Ειρήνη, την Κληρονομιά σας. Σας προσφέρω έναν Ανεκτίμητο Θησαυρό, ωραιότερο από οτιδήποτε θα μπορούσε να διανοηθεί κανείς. Αν σας ακολουθώ ακούραστα είναι από την περίσσεια αγάπη που έχω για σας. Από όλες τις χάρες με τις οποίες σας προίκισα αυτή είναι η Κορωνίδα Μου. 4 Πλησιάστε Με και θα σας εμφυσήσω την Αθανασία, θα ζωντανέψω την ψυχή σας για να κινείται, να ποθεί και να αναπνέει μέσα στη Δόξα Μου, ώστε να μην ανήκετε πια στον εαυτό σας αλλά σε Εκείνον που σας κινεί ενωμένους με τη Μοναδικότητά Μας.

    Μη λέτε: "Να τολμήσω, εγώ, ο αμαρτωλός να ζητήσω το Φως το Απρόσιτο; Προσιτό μόνο για τους αγίους;"








    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΒΡΑΧΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗΣ


    http://www.tlig.org/el/messages/1036/


    - Πράγματι, σε έχρισα και με μεγάλη χαρά…

    Έλα τώρα και στηρίξου επάνω Μου. Πιο πιστό από Εμένα δεν θα βρεις. Δυνατότερο και ισχυρότερο από Εμένα δεν θα βρεις. Εγώ είμαι ο Βράχος και το Θεμέλιο της Χριστιανοσύνης. Εγώ είμαι αυτός που είναι, ήταν και θα έρθει.

    Συνεργάτες έχουμε γίνει. Εγώ κι εσύ, εσύ κι Εγώ, δεμένοι σε ένα. Καμιά ανθρώπινη δύναμη δεν θα μπορούσε να αναστήσει την ψυχή σου, αν δεν σου είχε δοθεί από ψηλά.

    Σε βεβαιώνω: ο Νυμφίος σου θα συνεχίσει να σε διαποτίζει με τη δρόσο του ουρανού 1 , ώστε κι εσύ με τη σειρά σου να ποτίσεις αυτή την άνυδρη γη με χείμαρρους Διδαχής. Και τότε η συκιά θα δώσει τα σύκα της και το αμπέλι τα σταφύλια του. Η ελιά θα είναι καρποφόρα, επειδή ήρθε ο καιρός η Θεία Δίκη Μου να ανατρέψει τους ασεβείς που προσκυνούν το Θηρίο.
    Σε λίγο η θύελλα θα κοπάσει…
    - Υπηρέτησε τον Οίκο Μου και μίλησε στο Όνομά Μου ώστε Εγώ, μέσα στην υπερβατική Μου Αγάπη, να συνεχίσω να ρίχνω βροχή τις ευλογίες Μου πάνω σε τούτη τη γενεά.

    - Υπηρέτησε τον Οίκο Μου και κάνε το Τρισάγιο Όνομά Μου να ακουστεί από τους αποστάτες σαν μουσική και τότε θα θεραπευθούν.

    - Υπηρέτησε τον Οίκο Μου χωρίς επιφύλαξη, εκλεκτή Μου, με το καθαρό Μου Μάννα και γέμισε τα πεινασμένα στόματα με το Λόγο Μου.

    - Υπηρέτησε τον Οίκο Μου για να ανακτήσει τη δύναμή Του υπενθυμίζοντάς Του ότι η Παρουσία Μου φωτίζει κάθε σκοτάδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή